Pest eller kolera.

I Egypten rökte jag tio cigaretter om dagen. Om inte mer. Nu försöker jag go cold turkey. Vet ni hur mycket jag äter? Nej, det vet ni inte. Men jag kan berätta att jag idag ätit frukost, lunch, lite lakrits, lite choklad och två pepparkakor. Jag brukar inte bli sötsugen förrän på kvällarna, men det här rök-/sötsuget är crazy. Det är det sista jag behöver efter mina croissant- och coco popsfrukostar.
Men hellre tjock än rökare? (min kille skulle förmodligen säga att det är som pest eller kolera)

Nu ska jag fortsätta att pluggvägra (hade tänkt vara ambitiös och ta tag i missade föreläsningar, men vem brysche när man kan göra det på exempelvis söndag istället?) och kolla på På spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0