Nyhetsvärde.

Okej. Jag bara känner att jag sitter här och kokar över allt jag stör mig på under min ta-igen-all-bloggläsning-session. Så varför inte dela med mig av detta till omvärlden?
Mina top 10 störningsmoment inom bloggvärlden just nu:
1. Att Kenza inte har släppt det här med nitar än? Come ON. Det känns bara så jävla KappAhl.
2. Att vissa bloggare (där ibland ovan nämnda) tycker att det är okej att gå till gymmet i någon
form av tight Onepiece. Kommentar överflödig.
3. Att BB har börjat med bratlugg igen (egentligen P's spaning. men jag tar mig friheten att störa mig på det ändå)
5. Att Michaela Forni är sjuk och tycker att det bara är SÅ jobbigt. Jaha. Sluta sup så mycket så kanske du får ett fungerande immunförsvar.

Okej, jag känner att kvaliteten på störningsmomenten banade ut lite här mot slutet. Så vi nöjer oss med fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0