Melankoli.

Har inte sminkat mig sen i söndags. Känner mig ful. Försöker kompensera med lite smycken, men det hjälper föga. Orkar inte det här med pluggperioder. Orkar egentligen inte det här med plugg överhuvudtaget just nu. Jag vill ha ett jobb och tjäna pengar och bara köpa massa snygga kläder. Dricka lite drinkar och äta god mat. Men nä, istället spenderar jag dagarna med dåliga bläckpennor och makaroner med ketchup till lunch.
Om det inte vore för att jag åker till Egypten (25 grader och sol!) om drygt en vecka skulle jag förmodligen bryta ihop nu. Men jag håller hoppet uppe.

Ska repetera dagens pluggande nu och sen bara hänga med mig själv.
Kanske spela lite Solitaire på mobilen = kul. På riktigt.
Imorgon hägrar pluggandet igen. Och på lördag och söndag också.

Gött va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0