Heute.

Orkar egentligen inte dividera om att det är nytt år. Det enda jag har att tillägga är att det är irriterande med buggen i iphone. Alarmet vill inte ringa. Det ska tydligen åtgärdas imorgon. Och töntig som jag är har jag redan hittat en lösning på problemet tills dess, på Flashback. Men det stör mig ändå. Rätt ska vara rätt.

Idag ska jag åka till Stockholm. Som ni vet har jag ju längtat en del efter det. Innan dess ska jag hinna duscha och göra mig fin, gå till Willys och handla och hinna plugga. Jag tror att jag ska ta tåget vid två. Jag säger grattis till mig själv om jag hinner med allt det där innan dess.

Det lär ju inte hända.

Jag tog ganska många fina bilder på nyår, med min nya kamera. Dessa kommer upp när jag orkat ominstallera programvaran på datorn och kommit underfund med hur man får bilderna att importeras till just "bilder" och inte "flyttbar disk G:".
Gah. Hatar datorer.

Kommentarer
Postat av: Bozo

aj miss u

:)

2011-01-04 @ 22:30:58
Postat av: peppe

du är min sämsta kompis.



(på att blogga)

2011-01-05 @ 19:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0