Diarré.

Jag kan ju vara den sämsta bloggaren någonsin. Ironiskt att titulera sig själv bloggare? Pinsamt, iallafall. Jag tar tillbaka det. Jag har iallafall haft fullt upp med att lära mig om alla världens sjukdomar och hur jag ska göra när jag stöter på en patient med en av dessa. Aslätt. Verkligen. Har gått in i pluggväggen nu. Orkar inte stirra på fler meningslösa ord. Är dock jävligt stolt över mina anteckningar denna gång. Dom är så himla fina. För första gången har jag inte skrivit ungefär tre ord per rad. Har med andra ord lärt mig att skriva mindre. Känner mig duktig, intelligent. Och så.
Nä, men annars då? Fick hem min bikini från bubbleroom häromdagen. Den satt bra men det gjorde inte min kropp, så att säga. Fifan alltså. Så fort den här snön är borta ska jag deffa mig bortom om Mary-Kate, if you know what i'm sayin'. Åker ju till Egypten på lördag. Ska spendera dagarna vid stranden/poolen/baren. Typ så. Inget is i drinkarna dock. Man kan få Kolera. Det är av en händelse en av de sjukdomar som jag lärt mig om i skolan. Tror man typ kan få upp till sex (eller tio?) liter diarré på ett dygn. *note to self: ta med resorb*

Nu ska jag duscha och sen göra någon form av plugg-slutspurt.
Love my life.
NAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0