Dagen efter.

Igår firade vi tentan. Jag firade kanske lite för hårt. Svepte en flaska vin på vad som kändes som väldigt kort tid, hemma hos Anna. Sen tog vi en tarre med världens snällaste chaufför. Vi fick åka från Klockarängen till Norrlands för en hundring jämt. Han stängde liksom av taxametern vid årummet. Vem är så snäll egentligen?
Drack dock bara en öl på Norrlands men det känns som femton, i tell ya. Dagen har jag spenderat hos Jossi, pluggandes. Kanske inte den bästa sysselsättningen en dag som denna. Höjde humöret med Billys pan pizza. Sen sjönk det lika snabbt när vi var tvungna att gå till KTC och träna inför våra praktiska examinationer. Döden dö? Håller livsgnistan uppe med att tänka på de där 25 graderna jag kommer få placera min kropp i, på lördag.

En sak till. Oss bloggläsare emellan. Det här med att typ alla stureplansbloggare (exempelvis Anna Hibbs, Dasha och Petra Tungården) har börjat hårdträna med PT:s och dieter såhär efter nyår. Känns det inte lite gjort? Vet vi inte att dom om en månad "inte kommer ha tid" med träningen längre och att "snart ska jag ta tag i det inför beach 2011, så fort jag har tid". Nä, jag är ledsen, men jag köper inte det. Nummer ett är nog att sluta dricka drinkar fem gånger i veckan.
Ja, det är helt okej att dela med sig av alla sina fördomar och generaliseringar här i min blogg.
Tänk vad mysigt vi har det, va?

Nu ska jag leta upp något salt och ätbart här hemma. BAKFYLLA var ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0