You're it.

Förlåt bloggen, för att jag har försummat dig. Jag har varit busy living my life, som man snyggt brukar säga. Trots detta lever jag inte så mycket till liv just nu. Är trött på skolan fastän jag inte borde vara det och det beror på omtentan som hänger över mig. Och det faktum att jag ska göra min praktik i ENKÖPING i sex veckor. Fan vad jag ska gnälla över det här. För det får jag.
Men i övrigt är livet bra. Om man bortser från skolan, alltså. Spenderade fredagkvällen och hela gårdagen i Stockholm. Det är så jävla jävla skönt att slippa Uppsala och nationer och superfylla. Jag vill inte ha mer öl nu (inte förrän på onsdag, torsdag eller fredag). Igår låg jag i en säng till klockan fyra på eftermiddagen sen åkte jag in till stan och mötte upp mamma och pappa som hade bränt pengar på NK. Vi promenerade till Gamla stan (Alltså. Att gå genom drottninggatan och gamla stan = hemskt. Kanske inte ska klaga på turister när jag själv är en turist där, men come on. Trodde att jag var i någon öststat). (parentes 2: Och vad är grejen med gatumusikanterna?). Jag åt iallafall världens godaste pizza med parmaskinka, mozzarella och ruccola (sen när har det ett allmänintresse) och sen åkte vi hem. Bra, helt enkelt.

Nu önskar jag mest att jag var där igen och inte här i mitt rum som är i stort behov av en städning. Men det är väl bara att sätta igång då. Sen ska jag åka till mormor och fika.

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :)..Ciao

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-13 @ 05:32:02
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0