You can cry when you get older.

Den här söndagsångesten är vidrig. Jag sov till halv ett idag. Jag har aldrig sovit så länge självmant (typ). Fick ångest av att jag sovit bort halva dagen och låg därför kvar i sängen resten av dagen också, paralyserad. Imorgon börjar jag klockan åtta med ett seminarium. Jag är så fruktansvärt oförberedd men kan inte förmå mig till att göra något åt det. Det enda produktiva jag har gjort idag är att rensa min hotmail-inkorg på 52 olästa mail (måste nog ändra facebook-inställningarna) och tagit bort alla ovärda kontakter på min msn. Eftersom jag knappt använder det längre tänker jag att det iallafall kan vara lite mer exclusive. Eh.

Det här var bara ett livstecken. Jag måste fortsätta min ångest-hoppning (bar-hoppning är ett så mycket mer fungerande ord) med att packa min skolväska (tygpåse alltså, man är väl indie) och åtminstone läsa igenom mina anteckningar inför imorgon.


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

God dag god dag, hur mås idag då? hoppas allt är väl..,ha det underbart..

2010-09-07 @ 18:21:37
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0