När du är tunn som luft så är du nästan perfekt.

Måndagar alltså. Vilket slöseri på liv. Jag hatar dom. Är av någon anledning asful idag också. Håret är fult och ögonen trötta. Tjock känner jag mig också, omedvetet tydligen. Plockade nämligen på mig asmånga plagg i storlek 40 på H&M i tron om att det var rätt. Men det kanske var bra ändå. Hellre att kläderna är för stora i provhyttten, än för små. Och så regnar det och jag orkar inte ta tag i något plugg. Och inte heller var läraren där när jag skulle hämta ut min tenta. Jag skulle kunna hålla på i en evighet.

Inser nu att jag säkert bara är jävligt röksugen. Nikotinfri sedan i lördagseftermiddag. Det är så mycket jobbigare än vad man tror. Men vad spelar det för roll egentligen?

Nu ska jag göra en ansträngning till att bli lite finare och hoppas på att Carro vill ta en fika snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0