My whole life, waiting for the right time.

Nu är det så att verksamheten här blir lite eftersatt, men det får vi ta helt enkelt. Jag har en tenta att klara på måndasg, så jag ägnar mig mest åt invärtes sjukdomar nu. Älskar att läsa om njurarna och njursjukdomar. Läste hela kapitlet i boken idag, även fastän jag inte behövde. Kände mig som Blondinbella, jag "sög in informationen som en svamp" med andra ord. Nej, men älskar detta organ alltså. Dom är magic. För er icke medicininsatta: njurarna gör typ allt i kroppen. Man tror att hjärtat och hjärnan är de enda som är worth knowing, men njurarna alltså. Luvz them.

Och just det. Jag hade jeans för andra gången (hade låtit mer slagkraftigt med "första gången" men kan ju inte ljuga, hade faktiskt det redan i söndags) på fyra år idag. Benen känns omotiverat långa. Assnyggt är det. Enligt egen utsago, iallafall.

Nu ska jag läsa lite om hjärtsjukdomar. Inte alls lika triggande som njursjukdomar, men låt duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0