It's always you.

Det är helt galet hur förkyld jag är. Min näsa rinner konstant. På riktigt. När jag skriver det här måste jag göra avbrott var trettionde sekund för att snyta mig. Hemskt är det. Något som är ännu mer hemskt att jag hade massvis med saker att göra idag, som nu inte blir gjorda eftersom jag är så upptagen med den här förkylningen. Jag skulle ha hämtat ut min tenta på Akademiska, lämnat tillbaka en tröja, gått till systemet och köpt kurslitteratur. Nu får det tryggt vänta. Jävligt dåligt. Dessutom borde jag ta tag i mig själv och plugga lite. Jag har en uppgift som ska vara klar till på måndag och jag har ingen lust att göra den i helgen. Men jag är ju så ömklig och sjuk. Ska man inte få chilla då?

Well, ich don't know. Det enda jag vet är att jag måste borsta tänderna nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0