I just want to make that sad boy smile.

Den här bloggen? Så jävla tråkigt just nu. Jag är så upptagen med att tänka på valet och allt plugg. Hinner liksom inte sätta mig ner och klaga på att jag har gått upp i vikt eller att jag är bakfull. Jag är fast forward nu.

Men vi kanske borde prata lite om valet ändå? Jag ska rösta röd-grönt (om någon skulle ha missat det). Är feminist sen många år tillbaka men jag kan inte rösta på F!. Jag taktikröstar. Det må vara vidrigt men jag hoppas på att det går bra för dem ändå, utan min röst.

Så, nu går vi vidare till något viktigare. Min kändisspotting i Stockholm den här helgen. Först såg jag Kleerup på Le rouge (dog). Även Salvan (stureplansbloggare) var där och hans kompis (som figurerat i hans blogg). Igår så jag Nanna Helsén (Okej, en icke-kändis, men ändå), Rikard Olsson och Gudrun Schyman. Så jävla coolt då. Jag tänker att jag kanske ska flytta dit och bara livnära mig på att hänga runt alla kändisar. Vore så jävla gött.


Nu måste jag börja plugga om jag ska ha tid för quality time med mina tre bästisar ikväll (True blood, Gossip girl och Mad men).

Bis bald.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0