Folk är idioter.

Jag vill inte gå till tandläkaren idag. Har utvecklat en tandläkarskräck sen jag behövt göra om avtryck till min bettskena alltför många gånger. Det gör så jävla jävla jävla ont. Och avtrycksgrejen smakar så mycket metall att man tror att man håller på att svälja ett järnrör. Och sen när de ska dra ut den. Alltså. Jag dör bara jag tänker på det. De drar så hårt att det känns som att hela överkäken ska följa med. Jag gillar inte min tandläkare. Jag vill bara gå dit för att hon ska fixa min framtand (som har festat lite för hårt) och sen vill jag gå därifrån. Jag vill säga att jag skiter i att jag är så spänd i käkarna och huvudet att jag inte kan tänka, bara jag slipper. Men det kommer jag ju inte våga. Kommer snällt lägga mig i den där jävla stolen och sen gråta inombords. När jag går därifrån kommer jag som vanligt se ut som Jokern, då min mun av någon anledning är väldigt liten.
Åh, det gör ont redan nu.

Nä, men lite bilder på det här då?









(Och jag orkar inte ens skriva om det faktum att SD har kommit in i riksdagen. Det är helt enkelt en sorgens dag och jag tänker göra allt för att glömma bort det för stunden. Orkar inte vara ledsen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0