Don't wanna be a part of it.

Idag brunchade jag mig igenom bakfyllan. Kan vara det bästa sättet att komma tillbaka till livet efter lite för mycket vin. Efteråt kände jag mig tio kilo tyngre. Och det gör jag förresten fortfarande. Trots detta utsatte jag mig för det livsfarliga - att gå in i ett provrum med två par jeans på armen. Det gick bra och ut kom jag med ett par jeans. Till detta adderades en tröja. Och ett halsband. Älskar att sprätta pengar när det är pengar som man har tjänat ihop. Kanske inte den bästa inställningen, men jag är glad iallafall.

Nu är jag asatrött i ögonen efter att ha suttit vid datorn alldeles för länge. Jag tror att jag har läst varenda blogg jag kan komma på. Så jag går och dricker cola och äter tic tacs istället. Peace.


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :)..ha det så kalas

2010-09-28 @ 12:46:09
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0