Better than love.

Jag har upptäckt dom här och kan inte riktigt lyssna på något annat just nu. Förutom Body talk pt.2 då.
Mina fötter är iskalla som vanligt. Undrar på riktigt när dom ska börja få lite blodcirkulation. Jag tränar och röker inte alls särskilt mycket. Kom igen, liksom. Men kanske har jag återigen förlorat i det naturliga urvalet. Det där med att vara vänsterhänt är verkligen en sådan grej. Idag när vi skulle lära oss att sätta PVK:er (för er icke sjukvårdsbevandrade: en infart som man kan ge läkemedel via) blev det problematiskt. Det är så jävla svårt för mig att se hur jag ska göra när jag gör allting tvärtom. Och när läraren säger att man ska sätta "vänster pekfinger på korken och dra ut med höger pekfinger och tumme" måste jag tänka tvärtom och så blir allting så förvirrat och jävligt. Kunde ju inte ens lära mig korsstygn i högstadiet på grund av det här (troligt att det var orsaken då). Men jag lärde mig att sätta PVK till slut iallafall. I ett underlägg och i en plastarm. Så hur det går på en riktigt människa återstår att se.

Nu ska jag börja avveckla verksamheten och hoppa till sängs. Något säger mig att jag inte alls kommer kunna sova inatt. Min hjärna och mitt hjärta är överaktivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0