You.

Det värsta med att tycka om någon sådär väldigt mycket är att man vet hur jävla ont det kommer göra den dagen det inte håller längre. Det låter nog negativt, men det är ju positivt. Att tycka om någon alltså.

Jag är så ångestladdad idag att det inte är sant. Har skjutit ifrån mig plugg hela första praktikveckan och fick idag reda på att en liten grej ska lämnas in på tisdag. Jag ska hitta ett omvårdnadsproblem på min avdelning (och lite till) och skicka det till en i min basgrupp som ska skriva ett PM om det. Jag jobbar inte imorgon och slutar halv tio på tisdag. Kommer följaktligen få skicka iväg det till henne när jag kommer hem på kvällen. Lyckat. Jarå.

Men vi skiter i det nu. Glömmer och går vidare tills imorgon.
Nu ska jag och mina fina (och nyinköpta) kläder gå och köpa cola.


idag.


gotta love mitt armband, eller hur?


och såhär rödhårig var jag igår.


och min nya fashion-tröja.

Kommentarer
Postat av: m

fashiontröjan hade ju jättefina fickor!! får man veta vart ifrån?

2010-10-10 @ 21:44:39
Postat av: anonym

åh berätta var blusen kommer ifrån

2010-10-11 @ 10:59:21
Postat av: Amanda

tröjan är från H&M! (vad annars? haha)

och blusen är från Monkilicious!!

2010-10-11 @ 15:54:14
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0