I will always.

Jag är in a bad place just nu, som man säger på engelska (no shit?). Jag är väldigt nervös inför min tenta imorgon, vet egentligen inte varför. Jag är ganska säker på det mesta, men ändå så oroar jag mig för att jag ska få en blackout. Och så börjar min VFU på tisdag och jag är inte alls sugen på att pendla till Enköping. Och inte alls sugen på att i två veckor gå och vara nervös varje dag. För det är så det är på en VFU. Man är livrädd för allt. Livrädd för att någon ska fråga en någonting, livrädd för att bli ombedd att göra någonting. Livrädd att göra fel. Men efter två veckor brukar det vara okej. Två veckor är en väldigt lång tid. Och imorgon ska jag försöka komma ihåg att köpa arbetsskor, busskort och lite nya träningskläder. Eftersom jag är senil och stressad är det en väldigt liten chans att jag kommer komma ihåg det. Jag kommer således stå på stationen vid 06.00 på tisdag och inte ha något busskort, förmodligen. Hatar att jag har blivit en såndär tankspridd, flummig person. Det går inte ihop med mitt övriga kontrollbehovsaktiga jag. Nåväl, såhär ligger det till iallafall. Och frånochmed nu så struntar jag i plugget. Jag tror inte att någonting mer kommer in. Så jag ska se på Gossip girl och Mad men. Men först ska jag bjuda på lite bildkavalkad, för den som bryr sig.



Den här bilden symboliserar att jag har köpt jeans. Och därmed kunnat köpa en kort tröja. Som den på bilden. Gillaren.



Min favvo-outfit på hela veckan.



Mitt nya favvo-halsband.



Och jag när jag leker snygg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0