Things that are supposed to mean lots, leave you cold.

Saker som går bra och saker som går dåligt:
- Lyckades med mitt första venprov på VFU:n idag. Har varit drabbad av någon sorts venprovs-jinx. Men nu är den över hoppas jag.
- Glömde att anmäla mig till nästa termin eftersom jag är så jävla ouppstyrd nuförtiden. Vägrar kolla pingpong och studentportalen för att jag får ångest av det. Och det verkar ju gå sådär bra. Har antagligen mer ångest nu.
- Orkar inte träna på eftermiddagarna när jag går upp innan fem och kommer hem runt fyra. Det går liksom inte. Känner mig tjock nu.
- VFU:n blir bara roligare och roligare.

Sådärja. Lite plusminusnoll med negativt och positivt ändå.
Nu ska jag lyssna på Kings of Leons nya skiva och dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0