Tell.

Kanske är jag världens sämsta på att uppdatera. Men den här helgen har jag varit fullt upptagen. I fredags shoppade jag, tränade, pluggade, drack mojitos/vin/öl och var på ÖG. Igår var jag till en början fruktansvärt bakfull men åt sedan pizza och återhämtade mig. Då åkte jag till min finaste kille och drack vin och såg The dark knight (okej, jag sov mig genom halva filmen, men ändå*). Idag har jag således idkat älskog med kollektivtrafiken i form av att åka roslagsbana, tunnelbana och slutligen tåg till Uppsala. Nu har jag duschat, ätit och druckit cola. Och det tänker jag fortsätta med (dricka cola) ett tag till. Imorgon ringer klockan 04.50. Söndagar alltså.












* Inte för att den var dålig, utan för att bakfyllan gjorde ett återbesök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0