Opium.

Nej, men seriöst. Är jävligt ofräsch idag. Har ätit för flera dagar framöver (jag måste springa imorgon). Och jag vantrivs i mitt rum. Detta på grund av att skrivbordet fullkomligt svämmar över av bland annat kvitton, kollegieblock, sturmpor och chips. Och det är ändå bara ett urval. Kan inte strukturera mig. Jag har Get him to the greek på datorn och vill bara lägga mig i sängen med ett sugrör till colan så att jag inte ens behöver hålla i glaset. Men inte riktigt va. Måste ju sätta mig in i det här med CVK-sättande inför imorgon och kanske rensa skrivbordet. Och packa skolväskan (you heard me). Fan vad jag hatar när lätta saker är så förbannat svåra. Alkohol, mina vänner. Ett folkets opium.



Close up. Ber om ursäkt för min svullna slapp-hand. Fick prova väldigt avancerade ställningar för att få ett kort på endast armbandet. Att ta av mig armbandet för att underlätta? Uteslutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0