It's been a long time since i had some fun.

Ligger i sängen och försöker vara så orörlig som möjligt. Mitt huvud gör så jävla ont. Jag har haft konstant ont sen igår morse och det vill inte gå över. Har inte kunnat röra nacken så drog slutsatsen att det är spänningshuvudvärk gone wild. Mamma har masserat hela min nacke med iprengel. Verkar inte hjälpa. Jag orkar. inte. På riktigt. Har konstant tjut i öronen också. Det här är en så fruktansvärt dålig dag. När jag tänker på att jag ska försöka tagga till på en 04-gasque ikväll gör det om möjligt ännu mer ont. Orkar inte hög musik. Orkar inte alkohol. Orkar inte människor.
Typiskt.

Men skam den som ger sig. Jag ska spendera dagen i sängen med Don Draper som utsikt och försöka bli bättre. Önska mig lycka till.



Skulle hellre vara lite såhär nu. Sjutton år och stupfull i en skog. Hur soft?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0