Don't know, don't care.

Det här med att jobba (praktika) dygnet runt och därför inte hinna läsa bloggar eller kolla serier, är ju inte riktigt min grej. Men nu är det så. Har knappt hängivit mig åt en dator på hela veckan, förutom när jag har gjort halvdana försök till någon form av journalföring. Pat är uppegående och klarar ADL själv. Det är ungefär på den nivån. Men Rom byggdes ju inte på en dag. Något jag funderar på att tatutera in i svanken.

Nej, men annars älskar jag livet som praktisk och inte bara teoretisk sjuksköterskestudent. Jag har infuderat lots of antibiotika, glukoslösningar och så vidare. Och gjort ett misslyckat venprov och injicerat litegrann. Så det är ju inte så att jag klagar. Jag är bara lite trött. Men inte idag. Idag är kanske den bästa dagen på länge. Jag ska snart ut och springa. Kanske noppa ögonbrynen först, de känns väldigt butch för tillfället. Sen ska jag duscha och göra mig fin, gå ner på stan och kanske utöka min garderob litegrann (helt onödig parentes: jag köpte en tröja med skinndetaljer på igår. trodde jag aldrig skulle falla dit, men nu är det gjort. FYI). Hänga på bolaget ska jag också göra. Sen ska jag dricka mojitos och spela Uno hos Carro. Alltså, kan det bli bättre? Jo, just det. Glömde den lilla detaljen nollfyra-släpp på Norrlands. Vi ses i en jävligt tjock dimma med andra ord.

Laterz!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Uno!!

2010-10-09 @ 14:09:16
URL: http://heartbeeats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0