She wants to run, can you feel it.

Är helt galet trött just nu och har ont i huvudet. Det känns som att min kropp inte vill röra sig en endaste meter. Jag har dock planerat in lite vinhäng ikväll så jag ska försöka att rycka upp mig och gå och förbättra sminket och byta om till några roliga kläder. Jag känner för jeans och något transparent. Men jeans på krogen? Vet inte alltså. Eller kanske jo. Min fina kille lämnade mig ensam och ömklig för två timmar sen ungefär och jag sitter bara och längtar tills på lördag då vi ska ses. Det som är så bra med att ha någon att längta efter varje dag är att man faktiskt kommer ur sängen på morgonen, även fast klockan är 04.50. Nog om mitt kärlekskranka jag. Nu ska jag klunka lite vatten och äta en god middag sen är jag on top of the world igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0