Pyro.

Jag kan knappt sitta upp för att jag är så trött. Praktiken är nu avslutad och jag fattar inte hur sex veckor kan ha gått såhär himla fort. Det känns som att den började alldeles alldeles nyss. Det är alltid lite vemodigt att säga hejdå till ett ställe man varit på i sex veckor. Jag kommer sakna att ta blodprov och sätta dropp och allt såntdär. Men det ska bli skönt med humana uppstigningstider på morgnarna och att få ha nagellack och vanliga kläder på sig.

Jag hade tänkt försöka orka hänga med ut ikväll men hela min kropp skriker fuck off. Så jag tänker bara vara hemma och försöka få lite koll på vad jag ska säga på seminariet imorgon.

Men nu till det viktiga. Kängor eller boots? Boots eller kängor?
Här är alternativen.



Gillar att de inte är exakta kopior av Acne pistols, som tyvärr har blivit lite för uttjatade. De här är också lite lägre = asbra när man går i dom i skolan hela dagarna.



Så jävla skönt med kängor. Kort och koncist, men så är det ju bara.


HELP ME OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0