Oh lord.

Ahmen. Jag vill inte påstå att jag ljög i inlägget tidigare när jag skrev att jag inte var deppig. Det har liksom smygit sig på mig nu. Har inte duschat idag. Hänger i trasiga långkalsonger och hoodie. Renlighetsgraden på mitt hår ska vi inte ens prata om. Både min fönsterlampa och min skrivbordslampa har på något läskigt sätt lyckats sluta fungerar idag, så jag sitter i det mörkaste mörkret och tänker att jag borde gå och äta middag. Har bara lyckats få i mig nudelsoppa idag. Så går det när man slackar.
Är helt plötsligt råstressad över mitt liv. Har en deadline och en omtenta på måndag. Kanske en internetbaserad tenta på torsdag och en nästa torsdag. Och så en till deadline nästa fredag. Och mitt i allt det här ska jag försöka börja skriva ett fett (som i stort. eller kanske långt) och svårt jävla PM. Jag som trodde att allting var frid och fröjd. Well, obviously not. Och jag har numera börjat tvivla på att jag ens klarar omtentan på måndag.
Nej, det är inte såhär det ska vara. Jag måste shape:a upp mig. Men inte idag. Det går bara inte.

Imorgon. Då är jag tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0