Kings.

Idag är jag hemma från praktiken. Jag minns knappt när jag var hemma från skolan sist. De senaste åren har jag varit hemma några gånger på grund av bakfylla, men som sagt. Jag minns inte när jag hade en helig sjukdag. Imorse när klockan ringde sådär okristligt tidigt och jag kände att jag inte kunde svälja. Ja, då bestämde jag mig för att låta kroppen få säga sitt (fint va?). Således har dagen spenderats i sängen med Strepsils och ASdåliga tv-program. Extremt dåliga faktiskt. American gladiators, Sjunde himlen, efter 10, Everybody loves Raymond för att bara nämna några. Nu har jag gaskat upp mig och tagit en dusch och sitter och dricker kaffe. Min plan är att jag ska försöka få lite frisk luft och i och med det köpa puder och concealer på H&M. Och skinka till maten enligt mammas beställning. Sen ska jag läsa fyra kapitel i Etikboken och avsluta det hela med ytterligare massvis av dåliga tv-program. Jag har tillochmed gått så långt att jag har laddat ner en Beck-film. När man är sjuk ska man bara kolla på skräp. Bra tv-program och filmer är liksom inte värda att befläckas av sjukdomen.

Så nu ska jag sätta på mig ett par tights och gå.
Jag frågar mig också varför jag inte bara ligger kvar i sängen och fortsätter med min sjukorgie.
Rastlöshet är svaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0