First.

I fredags var jag i himmelriket. Var på Monki på Sergelsgatan. Alltså herre-gud. Jag plockade på mig så mycket plagg att prova att jag knappt kunde bära dem. Fick dock begränsa mig själv och köpte endast två plagg. Två underbara plagg. Innan dess okynnes-shoppade jag ett par örhängen och en ring på H&M bara för att jag kände att jag behövde det. Nu är jag väldigt mycket fattigare än innan, men lite lyckligare.
Här kommer en bild på det ena plagget (det andra plagget är en alldeles undebrar klänning men det fanns ingen bild på den på hemsidan) och en bild på ringen. Som är gigantisk och jävligt blingig. Det är örhängena också (fanns ingen bild). Lycka.


Kommentarer
Postat av: sandra-en bra blogg!

shit tröjan, give me! :D

2010-12-05 @ 17:41:12
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0