En tredjedel.

Åh. Dessa klädproblem. Jag har ingenting att ha på mig idag. Vill ha strumpbyxor men har ingen fin klänning. Har en fin blus men den kan man bara ha jeans till. Vill inte ha jeans idag. Jag behöver nya koftor och nya klänningar. Och nya slapp-tröjor. Jag hatar sånt. Jag vill shoppa utan att "behöva" något. Jag vill bara gå in i en affär och se världens finaste klänning och köpa den. Bara för att jag vill ha den. Inte för att jag behöver den. Den 13e december ska vi på luccegasque och tills dess ska jag hitta en jävligt fin klänning. Ett roligt behövande. Jag har sett två underbara svarta långklänningar på H&M. Det enda jag tänker är att det måste se så jävla fult ut med långklänning och vinterjacka?
Livet alltså. Så himla svårt ibland.

Kommentarer
Postat av: m

jag har hela hösten haft problemet jacka + långklänning. den kombon ser jättedum ut på mig, men på alla pinnsmala modeller är det ju skitsnyggt.

man kanske måste köpa en jacka som är snygg till långklänningar?

2010-11-26 @ 11:42:04
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Amanda

Jaa, men då kanske man typ ska ha en kort jacka? eller en väldigt lång? För min är den där typiska mellanlängden, lite över knäna. Inser att det kommer vara RÅfult. Eller så gör man som modebloggarna och tar taxi överallt så behöver man bara slänga på sig en liten kavaj?

2010-11-28 @ 13:10:55
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0