Be with.

Imorse vaknade jag och hade asont i magen. Som de senaste dagarna. Efter att ha blivit övertalad av mamma och pappa bestämde jag mig för att gå och lägga mig igen. Vid nio vaknade jag igen och var sjukt täppt i näsan. Bestämde mig för att ligga kvar i sängen lite ytterligare. Det här är alltså en så kallad skitdag. Regnet slutar aldrig och jag har en uppgift jag måste göra men vet inte ens vart jag ska börja eller vad jag ska skriva om. Låter det vänta till helgen. Kanske. Eller?
Hade lovat mig själv att försöka rensa ut i min garderob idag. Och städa och sånt tråkigt. Och så måste jag gå och köpa ett nytt busskort, annars kommer jag inte till praktiken imorgon. Helt ärligt. Känner mig inte jättetaggad på att gå ut. Jag har inte ens några skor som håller tätt.

Blablabla. Så är det iallafall.
Är besviken på Lanvin for H&M också. Typ en fin klänning.
Kul.

Nu ska jag borsta tänderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0