Aint.

Låt mig beklaga mig över den här dagen. Har drömt extrema mardrömmar hela natten. Ja, exakt hela natten. Och när jag skulle komma upp 07.30 när klockan ringde var det rätt kört. Snoozade tills klockan blev nio och åt frukost så långsamt jag kunde. Nu, en timme senare, har jag inte kommit längre än till värdelös bloggläsning. Har tusentals saker att ta tag i idag. Måste läsa om hur man sätter en sond inför morgondagens praktiska övning. Och skriva två frågeställningar till det. Orka. Måste plugga läkemedelsräkning och försöka fixa massa intyg om jag ska gå på bostadsteckning i veckan. Men jag tvivlar på att jag kommer komma iväg. Idag vill jag bara krypa ner i sängen igen. När jag hade ätit frukost var jag tvungen att sticka in handen under täcket igen för att se om det fortfarande var varmt. Det var det. Jag var så jävla nära att krypa ner igen, i tell ya. Nej, men såhär är det. Jag är inte deppig eller så. Faktiskt rätt tillfreds. Jag orkar bara inte göra något idag. Vill se på serier och spela iphone-spel. Aint gonna happen, som man säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0