15.

Har uträttat stordåd idag. Min deadline-lista har minskat avsevärt. Imorse var jag på KTC i en timme och satte en sond på en docka. Efter det gjorde jag mina två web-tentor och så har jag nästan skrivit klart min nutritionsuppgift. Har även räknat fem läkemedelstentor. Känner mig lite mindre ångestfylld än igår. Kommer förmodligen må dåligt i minst en månad till. Det är ett faktum att jag inte orkar med väderomställningen. Så fort det blir mörkt blir jag trött, frusen och grinig och känner att det är läggdags. Jag kan inte motivera mig till att vara glad när jag fryser tjugofyra timmar om dygnet och aldrig får se solen. Men lagom till julafton brukar det vända.

Ikväll ska jag försöka få ännu en uppgift klar. Och en annan imorgon. Sen återstår bara fokus: omtenta. Och efter det återstår fokus: PM. Jag skulle kunna fortsätta i all evighet. Eller iallafall fram till tionde januari då jag skriver sista tentan på den här kursen. Den femtonde drar jag till Egypten. Suck on that. Kommer garanterat bli magsjuk och bränna hårbotten. Men det gör inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0