Uppdatering

Känns som att det är dags för en uppdatering. Jag har fruktansvärt ont i huvudet och jag skyller det helt på det faktum att jag inte har ätit riktigt mat sen i torsdags. Men det är fint ändå. Snart kommer pappa hem med kyckling och mozzarellasallad till mig. Gött. Igår åkte jag till den kungliga huvudstaden och köpte den miu miu-inspirerade (kopierade?) klänningen på Zara. Den är lite för stor, men jag är helt förälskad ändå. Sen drack jag öl på kulturhuset och på söder. Idag har jag ont i fötterna och de fyra ölen känns av, men mest på grund av den uteblivna maten, tror jag. Idag har jag sprungit och pluggat lite. Ikväll blir det förferka hos Carro, som sig bör, och sen Radio dept. på V-dala. Det kan bli bra det här tror jag. Så länge jag kan eliminera den här jävla huvudvärken. Alltid är det något va?

Nu ska jag platta håret och göra mig fin.
See you in the moshpit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0