This time around

Det här med att gå upp tidigt har för mig blivit nästintill en besatthet. Jag kan inte ställa klockan på senare åtta. Det händer inte. Det händer aldrig. Jag har tenta klockan ett idag men jag gick ändå upp klockan åtta. Har kommit till den punkten då jag börjar bli seg och bara vill gå och lägga mig igen. Det här håller inte. M å s t e lära mig att gå upp senare. Det här är ren idioti.

Men tenta iallafall. Är nästan lite taggad på att få skriva den. Orkar inte bära på den här nervositetskänslan längre. Och inte heller all onödig information (som jag iochförsig ska bära med mig hela mitt yrkesliv, men ändå). Sen ska vi dricka öl/vin/allt i park och gå upp klockan sju imorgon för att börja en ny kurs. Det kan bli kul det här.

Nu ska jag platta håret och borsta tänderna för andra gången (idag alltså). Livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0