Sonntag (ohne Sonne)

Förlåt för att jag har försummat dig bloggen, men ibland har jag annat för mig. Men nu kör vi.

Jag är så jävla trött. Sov alltför få timmar natten till igår och trots att jag sovit nio timmar inatt är jag fortfarande helt förstörd. Har druckit tre koppar kaffe men plugget går fortfarande otroligt långsamt. Jag måste läsa om varje mening tio gånger, ungefär. Men nog om det. I fredags åkte jag till Stockholm och igår kom jag hem. Lyckades bli bakfull på en flaska vin och sova bort halva dagen igår. Lite ångest över det idag då molnen hänger täta. Men jag hoppas ändå på att solen ska tränga sig fram. Nu väntar jag på att Jossan ska vakna/svara på mitt sms så vi kan styra ihop ett plugghäng. Om jag ska plugga själv får jag inget gjort.

Asatråkigt inlägg, men nu vet ni att jag lever.

Ska försöka sminka över mitt tonårsfinniga ansikte nu och klunka vatten.
Astrid har lärt mig att uttorkning alltid kommer inifrån.


Peaceilicious.

Kommentarer
Postat av: asse

haha, vilka visdomar jag har kommit med genom åren alltså!

vill se dig snart och höra om sthlm och allt annat i ditt liv.

du kanske kan klämma in mig en timme eller två i veckan? :)

pok

2010-05-16 @ 12:35:10
Postat av: Amanda

you know it!!! vi hörs efter tisdag, då jag haft min tenta, så styr vi upp något :)

2010-05-16 @ 22:44:09
URL: http://amandasofialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0