Sonntag abend

Det är så irriterande när kroppen vägrar gå och lägga sig även fast man verkligen borde. Jag vill ju sova, jag orkar bara inte resa på mig, byta om, ta bort sminket och borsta mina tänder. Så jävla enkelt, men ändå så jävla jobbigt. Var nära på att börja återge min dag, men jag har ju alltid hävdat att jag inte har en "det här har jag gjort idag"-blogg, så nu försöker jag stå för mina principer.


Ett för övrigt: Jag vill ha långa dagar som övergår i långa kvällar som övergår i långa nätter. Jag vill komma hem när det är ljust och dricka kaffe på balkongen på morgonen. Men mest av allt vill jag ha tio veckor utan att öppna en kursbok. Och det är inte ens långt kvar nu. Pepp pepp peppen.


Nu ska jag ta tag i mina plikter och inta min säng.

Auf wiedersehen und tchüss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0