Saker jag tänker på just nu som jag inte orkar skriva på ett bra sätt:

Jag tror att jag har klippt bort mer än en decimeter av mitt hår. Man kan dra igenom det med fingrarna utan att fastna nu. Rätt soft. Fast det är väldigt kort. Och så kliar det över hela min kropp och jag förstår inte varför. Idag har jag sprungit trots att jag bara åt en yoghurt till lunch. Jag är bäst i världen. Nu hoppas jag på att det är Grey's på tv. Fan vad det klias överallt. Och så har jag mammas espandrillos på mig. Jag ser galen ut. T-shirt, shorts och espandrillos. Jag ser ut som ett stereotypt hawaiifyllo. Bra så. Och så tänker jag på min födelsedag som stundar. Vad ska jag göra då egentligen? Allt som inkluderar alkohol blir bra. Där har vi det.




Kommentarer
Postat av: le linnea

hahahah hawaiifyllo

2010-05-27 @ 17:35:49
URL: http://www.makeitupforme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0