Major problemo

Alltså. Nu får min mage ta och ge sig. Vet ni vad den gör? Den säger nej till mat efter några tuggor. Jag blir mätt på ingenting. Jag blir galen. Känns som att jag har gjort en gastric bypass (för er oinvigda: magsäcksoperation). Och ja, om vi ser till min matproblematikshistoria kanske detta skulle vara ett problem som jag uppskattar. Men nej. Om jag äter något jag tycker är gott vill jag kunna tömma tallriken. Jag har börjat lägga upp barnportioner bara för att jag ska kunna göra just det. Men idag lyckades jag inte ens med det. Jävla taskigt av min magsäck att hålla på såhär. Undrar hur det ska gå när jag ska dricka öl ikväll. Kommer det ta stopp efter två öl? Trist i sådantfall.

Håll tummarna för mig och mitt öldrickande nu. Och tentan, of cårz.


Kommentarer
Postat av: m

det går ju att tänja ut magsäcken igen!! yeah

2010-05-19 @ 21:11:41
URL: http://cityvoicess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0