I dubbel bemärkelse

Idag är jag bakfull men det gör mig inte så mycket. The radio dept. var helt över förväntan igår och jag älskar "nya" skivan mer än någonsin. Bortsett från att jag har pluggångest så har jag haft en bra bakisdag. Har lyckats storstäda mitt rum som alltid lyckas bliv fruktansvärt äckligt. Förstår inte hur det går till. Antagligen för lång tid mellan städningarna, men det låtsas vi inte om.

Om det inte vore för att jag är så innerligt skoltrött just nu så hade jag älskat livet. Det håller på något sätt på att bli vår och man kan snöra på sig springskor nästan varje dag och göra ett ärligt försök till det där löftet om minus fem kilo. Och så har jag ju fått jobb. Och så har jag en pirrkänsla i magen som jag inte alls känner igen. Det är nog ingenting särskilt men det känns jävligt skönt att må såhär, i kontrast till förra veckans depp-bonanza. Nu ska jag fortsätta äta M&M's (jag har fått tillbaka min aptit som varit long gone sen valborg, prisa gud) och se på Mad men.

Imorgon börjar en vecka av hetsplugg. Låt oss därför spendera de sista timmarna av den här kvällen utan att tänka på det överhuvudtaget.


Kommentarer
Postat av: le linnea

jag brukar alltid låtsas som att skolan inte finns.... prova!!!!

2010-05-10 @ 10:31:36
URL: http://www.makeitupforme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0