Förlåt, men jag är tvungen.

Jag vill gärna hoppa över mitt liv fram tills mitten av juni. Det är inte kul att vara just nu. De två nästkommande veckorna ska jag gå i skolan från nio till tre nästan varje dag och därefter råplugga. Den tjugoåttonde ska jag gå dubbelt första gången och den tjugonionde ska jag försöka hinna fira min födelsedag (iochförsig kul). Den tredje juni är det tenta och den fjärde och femte ska jag gå dubbelt igen. Den sjunde juni har jag omtenta i läkemedelsräkning (ochförsig bara en del, det vill säga typ fem tal, men ändå) och den åttonde ska jag på kurs i läkemedelsdelegering. Den femtonde ska jag på kurs i aktiv förflyttning. Addera att jag inte har fått mitt jobbschema än och därför inte kan göra upp en endaste liten plan inför sommaren. Och så bröt jag ju av bankkortet igår så jag får leva livet med kontanter i en vecka. HATAR kontanter. Och jag måste köpa kläder. Min garderob är svart svart svart och det går inte i den här värmen. Nämnde jag att jag ska hinna gå till tandläkaren en dag nästa vecka? Och klippa mig på onsdagen? Och just det, sen var det ett möte på banken för att fixa lånelöfte på torsdag också.
LIVET, DÖDEN, GUD ELLER ANNAN HÖGRE MAKT - Hur ska jag hinna? Jag ba undrar. FUCKASS BITCHIZ.

eh. Skämtade. Jag skriver ju aldrig sådär ovårdat. Det var dumt av mig.

Nu tycker jag att vi avrundar detta inlägg med att spy ytterligare lite galla. Men denna gång över oskyldiga stackars människor. Jag pratar så klart om de som använder leggings. Herregud. Vaderna blir dubbelt så stora och hela kroppen ser avhuggen ut. Jag blir lika upprörd varje gång jag ser det. Vill gråta och skrika. Sjuk i huvudet? Kanske. Övertro på mitt egna fashion statement? Definitivt.

Nu ska jag plugga. FML.




Kommentarer
Postat av: m

håller med angående legginsarna. vill slita bort mitt hår varje gång jag ser det. det är väl kanske bara jag som vill att mina ben ser längre ut än vad de är. med tights ser man ut som en dvärg!! fashionstatement

2010-05-21 @ 08:56:48
URL: http://cityvoicess.blogspot.com
Postat av: Zakkis

Men glöm inte att det bara är 40 år kvar av stress innan pensionen.

Sen får du väl andas ut.

2010-05-22 @ 14:00:15
URL: http://zakkis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0