Donnerstag

Idag har jag fått träffa mina bästisar för första gången på hundra år. Jag klädde upp mig bara för att jag inte har lämnat lägenheten på flera dagar (att gå till skolan räknas inte). Blev uppraggad av några femtonåringar. Gött liv, bra dag. Nu har mitt humör dött. Jag hatar föreläsare som gör idiotiska kompendier som jag inte kan förstå. Och jag hatar min dator som vägrar att stänga ner fönster. Om jag ska stänga ner Firefox måste jag ctr-alt-deleta. Omformatering, ja. Extern hårddisk, nej.

Och jag undrar, precis som ni, vad grejen är med all denna negativitet. Jag skyller på cerazette. Att tillföra kroppen massa piller har aldrig varit en bra idé. Någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0