All i long for

Idag stannar jag hemma. Planen var Velvet med Billie the vision blablabla men min fruktansvärda bakfylla sätter P för det (varför säger man "sätta P för något?" idiotiskt ju). Igår skulle det ha blivit en lugn kväll men det blev inte riktigt så. Den började med rosé och pizza på carros eminenta uteplats, sen blev vi pepp och sprang in och plattade håret och åt toblerone. Skjutsade astrid på cykeln in till stan och det gick så snabbt att vi inte kunde förstå att vi var framme. Vi hamnade på Uplands och drack öl. Fick uppleva ett kärt återseende då Z kom dit, som jag inte träffat på flera månader. Han kom på idén att vi skulle dela på en flaska vin runt tolvtiden. Svaret blev ett rungande ja. Efter några minuter anlädde han med en isskål med två flaskor vin och loads of sprite. Vi hade ungefär en halvtimme på oss att dricka upp det innan Uplands skulle stänga. Vi svepte. Fruktansvärt snabbt och mycket. Sen kissade vi i en gränd och gick till Orange i tio minuter och insåg att det var dödsdömt. Jag och Carro avslutade kvällen med att kissa på en varsin Palermo-toalett. Cykelturen hem kommer jag inte ihåg.

Dagen har jag ägnat åt att plugga tarmbakterier och dricka cola.
Nu väntar jag bara på att den här vidriga huvudvärken ska släppa så att jag kan njuta till fullo av att inte göra någonting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0