A-patz (vilken jävla ordvits va)

Någonting är väldigt fel. Jag är helt apatisk och kan inte förstå varför. Kanske är det något fysiskt. Jag har ätit dåligt på sista tiden och sånt. Eller så är det all in my head på riktigt. Det gör mig galen i vilket fall. Det enda jag kan göra under föreläsningarna är att stirra tomt i väggen. Ingen koncentration, ingen motivation. Jag kan inte ens kolla på tv utan att upptäcka mig själv sitta och strirra i tomma intet med puppy eyes och gråten i halsen. Så jävla jävla irriterande när jag är glad egentligen.

Jag vill inte känna såhär. Och jag vill inte skriva en omtenta för ett jävla litet fel.
Det är mycket jävla nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0