Tankar

Just nu har jag alldeles för lite att göra. Då tänker jag för mycket istället.
Tänker på att jag aldrig är helt tillfreds med saker och ting. När jag har mycket i skolan blir jag galen av det. Men det rullar på. Jag tycker ju att det är kul, enda gången det är tråkigt är inför en tenta. När jag är ledig på helgerna är det alltid fest och det är alltid väldigt fint att få dricka vin med folk som man tycker om. När jag är ledig som idag så är det så jävla härligt att fika med en kompis och bara låta tiden gå. Men. Det är något som fattas, har jag kommit på. Det kanske är något så litet som att jag borde klippa mig eller färga om håret. Eller så behöver jag en resa. Kanske är det någonting så stort som att jag borde bli religiös. Det sistnämnda verkar inte så troligt. Men ni förstår va? Det är någonting i hela alltet som fattas men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Inte så att jag går runt dagligen och tänker på det, eller mår särskilt dåligt över det. Men skulle bara gärna vilja veta vad det är.
Det är säkert en såndär grej som man kommer på när man är 40 år gammal och vis.

Eller så behöver jag bara sommar, sol och en härlig parkfylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0