Schulman ripoff

Saker jag tänker på just just nu:
Det är ingen som uppdaterar sin blogg en lördagmorgon, förutom jag. Varför åt jag så onyttig frukost? Nu har jag ångest. Jag borde verkligen ut och springa men är inte säker på om jag orkar. Jag vill gå ner på stan och hitta en klänning till SSK-gasquen men tråkigt att gå på stan själv. Är röksugen men har inga cigaretter och kanske är väl det lika bra. Har världens mensvärk idag igen och det känns så jävla jävla bittert. Har inga kläder att ha på mig ikväll, en till anledning att gå ner på stan och göra slut på de sista av månadens pengar. Det är Paul Simon på radion och det får mig bara att tänka på mitt ex och hur konstig jag tyckte han var som lyssnade på honom. Jag gillar Paul Simon nu. Jag borde plugga lite och gå och duscha. Jag borde typ spy. Skämt åsido, men det känns åtminstone så. Det är ingen i min klass som kan stava ordentligt, det tycker jag är sorgligt. Jag blir arg på den svenska skolan som inte ser till att folk är skrivkunniga när de går ut gymnasiet. Känner mig alltid pretto när jag tänker så men finns det något mer irriterande än stavfel? Förutom typ folkmord då. Nu ska jag fortsätta min jakt på någon uppdaterad blogg alternativt läsa UNT:s kulturdel. Duscha var det också, ja. Och plugga. Jag ska dricka öl på fest ikväll också. Är jävligt taggad. Ba så ni vet.



Ett år sedan. Smal! Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0