Oh, please

Jag mår dåligt idag. Har en överhängande ångestkänsla som inte vill försvinna.
Känner mig apatisk fast ändå ledsen. Jag tror att det är PMS. Men jag störtgrinar hellre i två timmar än står ut med den här känslan i fem minuter till. Har ont i magen också.
Och drömde så jävla mycket mardrömmar inatt. Ni vet sådär att man vaknar upp och är skräckslagen och sedan när man somnar igen är man i en ny mardröm. Skulle vilja tro att det är därifrån ångesten kommer, men den kom redan igår kväll. Trist liksom.

Ska borsta tänderna nu och förhoppningsvis ut och springa med Arre sen.
Och efter det gå till bolaget och köpa lite vin.
Ikväll blir det födelsedagsmiddag.
Önskar att den här dagen inte kändes så jävla betungande, när den egentligen är underbar.
Jävla hjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0