NYC

Jag blir skadad av alla NYC prep- och Gossip girl-avsnitt jag tittar på. Vill vara äckligt rik, äga snygga kläder och bo på Upper east side. Men en liten tripp dit skulle räcka.

Jag har ett NYC prep-avsnitt kvar så jag vill spara på det lite. Kanske till nästa bakisdag eller så. Funderar på om jag ska se Vampire diaries på tv6play. Jag har nämligen en hatkärlek till den där serien. Dåliga skådespelare och vampyrer som aldrig någonsin kan mäta sig med Edward, Bill eller Eric. Men ändå så känner jag att jag borde kolla på den. Annars får det bli Christine och Scrubs-avsnitt som jag redan sett tusen gånger.

Eller så kanske jag ska läsa lite i den där Tårtgeneralen.

Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0