Måndag

Somnade vid halv tio igår och gick upp halv åtta idag. Ni vet hur man ser ut när man har sovit alldeles får många timmar. Svullna ögon och rödmosig hy som inte går att sminka bort. Men tur är ju att det lägger sig efter ett tag. Känns som att ögonen börjar öppna sig nu faktiskt.

Jag var hos tandis imorse och gjorde avtryck till en bettskena. Tandläkaren provade minst fem olika avtrycksskenor men varje gång hon kom fram till mig och försökte få in den i munnen sa hon "jaha, nähä. ojdå". Efter den fjärde blev det så komiskt att hon började skratta. Till slut hittade dom en som passade. Jag har verkligen en liten mun. Och nu ser jag ut exakt som the joker. Är röd ända upp till kindbenen.
Men det är en bra dag ändå. Har köpt en ansiktskräm som egentligen inte alls passade min ekonomi just nu, men jag hoppas att den ska reda upp min torra hy litegrann. Snart ska jag styra ihop någon god lunch och sen ska jag fika i solen.
Hur jävla härligt är det inte att vara ledig? Det bästa är ändå att jag är ledig imorgon också.
Bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0