Lägesrapport

Jag känner mig fortfarande lite apatisk, men det är bättre iallafall. Förutom att jag har pre-mensvärk och ont i ryggen. Alltid är det något va?

Jag är ändå glad för att jag ska dricka vin ikväll. Det ska jag göra imorgon också.
Idag är det födelsedagsmiddag och imorgon är det födelsedagsfest.
Imorgon börjar jag 10.00 och det gör jag på torsdag också. Något säger mig att skolan kommer att bli försummad den här veckan. Jag tänker att om jag går imorgon så är det helt okej att strunta i det på torsdag. Så smart. Tycker jag iallafall.

Just nu har jag lust att skära ut mina äggstockar med en kniv för att dom gör så äckligt ont.
Jag vet, det där lät groteskt. Men ni förstår poängen? Ja, bra.



En bild från årets första utomhusfika. Den gör mig glad, även fast den ser rätt dyster ut
i sitt försök till att vara vårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0