Känns som att det går bra nu

Ytterligare ett PM inlämnat och en PM-presentation avklarad. Och en blodtryck-, puls- och andningsfrekvensexamination i morse med ett fett G på. Nu återstår två tentor på denna kurs. En imorgon och en på torsdag. Kan gå bra, kan gå dåligt. Men det får gå som det går. Har gud en plan för mig, så har han (jag blir religiös när jag inte orkar stå för saker och ting själv). Efter torsdag är jag ledig tillochmed nästa onsdag och det ska bli så jävla jävla skönt. Sen börjar Pedagogik-kurs på Blåsenhus. Vet ni varför det kommer bli så bra? Jo, för att vi börjar tio (eller senare) genom hela kursen. Efter att ha börjat åtta det senaste halvåret känns det som världens fetaste lottovinst. Så jävla gött.
Att solen lyser och att conversen är invigda är ju inte heller helt fel.

Nu ska jag plugga statistik! Förstår ingenting av det, men jag är ändå rätt bra på att pränta in
in meningar som jag inte förstår i huvudet. Bra så.

(Och ett tips också. Har hittat en ny blogg som är så jävla jävla rolig. Ni vet Jesper Salén från Ondskan? (Och Vita lögner typ?) Han har sadlat om till läkarstudent och har en sjukt rolig blogg . Check it out now!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0