Inget särskilt

Har ont i magen och känner mig hungrig fastän jag åt frukost för en timme sen. Känner mig trött fastän jag sovit mer än åtta timmar. Känner mig frusen. Ja, okej, jag har alldeles för lite kläder på mig. Försöker plugga, men det går inte alls något vidare bra. Jag inser nu varför jag bara fick G i matte B. Herregud. Alla siffror ser likadana ut för mig, typ. Men så är det kanske också väldigt svårt att läsa sig till matte från en bok. Man ska ju ha genomgångar och sånt. Så jag kanske får vänta tills kursen har börjat. Jag vet, så jävla ambitiöst att börja med en kurs som inte ens har börjat. Inget jag kommit på själv dock, lärarna har insisterat på det.

Förutom dessa mindre incidenter så är det bra. Lite stressad över att jag måste ha en klänning och skor till gasquen. Och köpa själva gasque-biljetten. Och så måste jag köpa kurslitteratur för hur mycket som helst. Vet inte alls hur jag ska få ihop det den här månaden. Det var längesen jag behövde oroa mig över min ekonomi. Antar att jag är en riktig student nu. Fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0